penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

29 February 2012

Siot Lah...

siot lah, siot lah, sito siot lah.

ehh, oh hai. selamat petang mehh.

tadi berlakunya satu kejadian yang membuat hatiku sayu..

tabung aku pecah pula akibat terjatuh ketika aku tengah dok masuk duit syiling dalam tabung tu. 100 keping lebih agaknya duit syiling berterabur atas lantai. kalau lantai ada permaidani, takpe lah juga. ni tidak, lantai jubin. nak kaut banyak syiling sekaligus dengan menggunakan tangan ni memang tak dapat ler bro.

siot lah..

nak taknak, terpaksa kutip satu persatu. adoiiiii. siap ada yang jatuh ke bawah katil lagi tu. tu yg naik angin dibuatnya. tapi nak marah pun tak guna juga sebab kecuaian aku sendiri kan. so, kutiplah satu satu satu satu satu satu satu. HUH.

Leave your comment