penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

24 February 2012

Aku Memang Seekor 'Kelawar'

moshi moshi!

sudah pukul 5.30am dan aku masih lagi belum tidur. ya, sejak malam tadi belum tidur disebabkan aku terlalu asyik belajar untuk final exam pagi nanti. alaaa, just buat revision sikit je. kebanyakan masa aku sibuk melayari laman web 9GAG ni haa. HAHA.

oh ya, seperti yang tertera pada tajuk, aku rasa aku ni memang spesis kelawar. but bukan spesis kelawar gay seperti Edward twilight tu ek. HAHA. but seriously, aku sekarang ni selalu tidur lewat. aku tak pasti kenapa. semalam aku nak tidur awal pun tak dapat sebab mata tak rasa mengantuk. dah golek-golek atas katil pun mata boleh buat dekkk je. siot betul.

yang paling penting untuk mengukuhkan bukti bahawa aku ni 'kelawar' ialah aku ni selalu duduk dalam bilik gelap dan tak berapa suka kena cahaya matahari. malah roommate aku pun cakap aku ni dah serupa macam "kelawar duduk dalam gua" dah. HAHA.

jadi disini saya Izzat, mengaku bahawa saya memang adalah 'kelawar'. HAHA. bangang sungguh entri aku kali ini. fuck.

Leave your comment