penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

28 February 2012

Aku Nak Tergelak Bila...

oh hai. selamat petang.

oh ya, kau tahu tak apa benda yang boleh buat aku rasa nak tergelak sehingga terkentut-kentut terbahak-bahak ni? so, inilah senarainya;


  •  aku nak tergelak bila aku baca status fb budak-budak ni bercakap tentang CINTA padahal diri masing-masing tak pernah couple lebih dari 2bulan pun. HAHA.



  •  aku nak tergelak bila ada perempuan mahupun lelaki yang bajet HOT padahal diri masing-masing tidaklah bergaya mana pun. HAHA.



  •  aku nak tergelak bila baca status fb orang yang mengatakan diri mereka terasa bosan dengan hidup apa semua benda tu lah padahal diri sendiri patut bersyukur sebab Allah dah beri nikmat hidup. HAHA.



  •  aku nak tergelak bila aku tengok orang ubahsuai kereta ke tahap dah tak serupa kereta lagi dah. kalau masuk AutoShow ke, tak apa lah juga. tetapi ni nak guna untuk hari-hari. kau ni betul-betul telah menjatuhkan 'maruah' kereta tu lah. HAHA.



  •  aku nak tergelak bila aku baca status orang cakap diri "takde siapa sayang aku", padahal family kau sayangkan kau, kawan-kawan sayangkan kau. disebabkan tiada lelaki/perempuan nak couple dengan kau, terus kau keluarkan statement bangang begitu ya? HAHA.



  •  aku nak tergelak bila ada orang keluarkan statement dia lagi sayangkan BF/GF daripada ahli keluarga sendiri. BANGANG BANGANG BANGANG. HAHA.



  •  aku nak tergelak bila ada orang baru start couple, lepas tu terus pinggirkan kawan-kawan. bila dah putus nanti, barulah terhegeh-hegeh nak cari kawan-kawan balik. BANGANG betul. HAHA.



  •  aku nak tergelak bila aku baca status budak-budak taip sebegini "aq xdew krdit niew. nt aq msg kaw ek." WHAT THE FUCK IS THIS SHIT lah adik-adik sekalian? boleh tak mengeja tu betul-betul sikit? nak shortform sekalipun, tapi jangan sampai ke tahap bangang sebegitu. HAHA.



  •  aku nak tergelak bila ada orang tunjuk berlagak bila dah buat amal jariah. oh please lah ek, ini serupalah macam orang kaya buat press conference semata-mata nak beritahu yang dia dah derma RM100juta pada pihak kebajikan yang berkenaan. buat derma ke, amal jariah ke, senyap-senyap je lah ya. jangan riak takbur sangat. HAHA.

  • aku nak tergelak bila ada orang perasan diri sendiri baik padahal dahulu dia lah yang paling setan sebenarnya. sudah berubah konon-konon nya diri dah bertambah matang? oh please. tu bukan berubah, tapi dia cuma buat-buat tak tahu je tentang apa yang dia dah lakukan dahulu. HAHA.
ok. so sampai sini je lah entri aku. nanti aku sambung yang lain. ciao.

Leave your comment