penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

26 February 2012

Perubahan Pada Blog

Moshi moshi!. Oyasuminasai! (Selamat malam)

nampak tak? nampak tak? aku dah tukar header baru. HAHA. aku sebenarnya dah plan nak tukar header ni bila masuk entri ke-100 atau masa harijadi aku tidak lama lagi ni. but aku rasa, better tukar sekarang je lah. malas nak simpan lama-lama. nanti terus terlupa pula. HAHA.

header lama aku.

ya-ya-ya-ya. aku masih lagi mengekalkan ciri-ciri seperti header lama iaitu header aku ni mestilah boleh bergerak-gerak sebab aku rasa dengan header pelik macam ni baru nampak unik. HAHA. tetapi aku tak guna pun Photoshop seperti yang kebanyakan orang lain guna sebab aku tak install pun benda tu dalam pc aku ni malah sebenarnya aku tak reti nak guna benda tu pun. HAHA.


header baru aku.

aku tengok header ni ok je lah di laptop aku ni. but aku tak tahulah macam mana pula kalau tengok dari laptop orang lain. sebab resolution laptop masing-masing berbeza, kan. so hope semuanya samalah seperti apa yang aku tengok dari laptop aku ni.

setelah hampir 10kali aku buat header, akhirnya yang ni menjadi. adalah masalah sikit dari segi teknikal masa dalam proses nak buat header ni. itu tak betul, ini tak betul. damn. HAHA. so sampai sini je entri aku. Yonde kurete arigatou gozaimasu! (terima kasih kerana membaca.)

Leave your comment