penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

25 February 2012

Suka Dengar Radio?

wasssssssssssssup.

ya, entri baru dari aku lagi. problem? aku pasti ramai orang diluar sana yang suka dengar radio kan. but berapa ramailah yang ada radio sekarang ni? even handphone aku pun takde radio. damn. so camne nak dengar radio kalau dah boring sangat ni?

senang! masuk je ke KakiOnline ni. ada 49 buah stesen radio yang boleh didengari secara online. so apa lag tunggui? silalah masuk ek. oh ya, ini ialah promosi percuma daripada aku. diorang takde kenakan bayaran pun. HAHA. silalah 'bookmark' websitu tu ek. nanti lupa pula.

oh ya, sekarang ni aku tengah layan Sinar.FM. biasalah, aku ni peminat lagu-lagu lama walaupun aku dilahir tahun 1990 yang tak berapa nak lama tu. HAHA. aku tahu, ada juga orang yang tak suka dengar lagu-lagu lama. kononnya di anggap 'lapuk' & 'ketinggalan zaman'. cehhhh. pergi ar dengar lagu Nicki Minaj tu banyak-banyak. kisah pula aku. ptuihhhh.

Leave your comment