penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

24 February 2012

Tagged

HAHAHA.

lepas satu,satu entri aku buat. memang aktif betul aku pagi ni. biasalah, spesis 'nocturnal' kan memang begini. tetapi aku pasti, aktif aku ni hanyalah di bulan februari je. bulan yang lain, confirm blog ni terus dibiar berhabuk dalam dunia internet ni. HAHA.

tetapi aku nak tanyalah kan, berapa ramailah antara korang ni pernah dengar tentang Tagged ni ek? kalau korang pernah dengar pun, ada ke korang buat akaun Tagged ni? aku dah buat akaun Tagged ni sejak tahun 2006 lagi. well, hari-hari yang menyeronokkan di Tagged dah lama berlalu...

inilah Tagged.


Tagged ni bagi aku adalah laman web sosial yang paling menyeronokkan lah kot sebab aku dapat kenal ramai kawan baru dan dapat awek + ramai ex-awek di situ. HAHA. yang paling penting sekali, orang di dalam Tagged jenis tak menyombong. diorang tak pandang muka korang hensem/cantik baru diorang nak layan seperti kebanyakan orang zaman sekarang lakukan didalam Facebook. no!no!no!no!no!.

dulu memanglah seronok sebab tiada orang sombong menyombong. but now? haram jadah. ni terikut-terikut perangai Facebook lah ni. ya-ya, tak semua facebooker sombong, tetapi hakikatnya 70% berperangai begitu. HAHA.

oh ya, kalau nak tahu lebih lanjut tentang Tagged, korang baca je lah wikipedia nya dekat sini. aku serius malas nak terang panjang lebar di awal pagi macam ni. better aku bersiap-sedia untuk exam sebentar lagi je. HAHA. ciao

TERIMA KASIH TAGGED SEBAB CERIAKAN HIDUP AKU!

Leave your comment