penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

24 February 2012

Cepat Letak "Cbox" Dalam Blog!

oh hai, selamat malam mehh.

malam ni aku nak buat entri panjang pendek je. aku pasti ramai yang frust menonggeng bila ShoutMix mula kenakan bayaran untuk gunakan chat box diorang dulu, kan? aku juga rasa begitu. HAHA. but now, aku dah install Cbox di blog aku, fungsi sama je dengan ShoutMix, cuma ini free lah.

but aku harap benda ni akan kekal free sampai bila-bila pun. ya-ya, aku tahu, tiada benda yang percuma didalam dunia ni. but atleast bagi ler peluang dekat blogger biasa seperti kami ni ek. kalau rasa diri tu blogger hebat, memang patut ler beli akaun premium dengan harga USD2/RM6 sebulan. HAHA.

aku pasti ramai yang dah install benda ni ataupun install widget jenama lain. but macam biasalah, aku ni hanyalah seorang blogger hebat biasa + jarang update + jarang buka blog. so, baru tadi aku teringat nak install benda alah ni lepas tengok Cbox ni di blog siapa entah 2-3 hari yang lepas.

so, apa lagi tunggu? cepat-cepat ler install benda ni dekat blog masing-masing. korang boleh pilih background + edit font + edit warna untuk Cbox korang sendiri. oh ya, silalah tinggalkan 'taik' link blog korang dekat Cbox aku tu ya. HAHA. arigatou gozaimasu!

Leave your comment