penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

26 February 2012

Entri ke-100! Tahniah Izzat! HAHA.

tahniah Izzat!

Alhamdullilah. tak sangka aku dah cecah entri yang ke-100. macam tak percaya pula. padahalnya aku buat blog ni sekadar suka-suka je. tak terfikir yang aku akan buat sampai 100 entri. HAHA.

walaupun kebanyakan entri yang aku buat ni memang tahap sampah je, tapi atleast ada jugalah entri yang boleh beri informasi pada orang lain, boleh buat orang ketawa, kan. HAHA.

oh aku minta maaf. aku ni blogger miskin je, tak terfikir nak buat give away ke apa macam blogger lain buat kalau diorang cecah 100 entri. Insya'Allah, kalau cecah 500 entri, baru aku buat give away. HAHA.

jadi, saya, Izzat, ingin mengucapkan terima kasih kepada para silent readers blog saya dan juga para pengikut saya ni, tanpa korang, saya ni hanyalah blogger biasa je... oh wait, aku perasan macam aku ni blogger popular pula. *facepalm*

Leave your comment