penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

08 February 2012

HOT? Apakah kebabian HOT ini? (PART 2)

Sila baca PART 1 dulu kalau korang belum baca lagi. :)

Oh ya, korang perlu ke fanpage ni? Kalau korang ni ada blog yang sangat hebat sampai perlukan sebuah fanpage, then go ahead lah. (Oh ya, jangan bandingkan diri korang dengan selebriti ya sebab mereka memang perlu sentiasa berhubung dengan peminat.) Tetapi kalau korang ada fanpage disebabkan korang dah add terlalu ramai orang didalam facebook, Itu sungguh BLOODY SHIT BASTARD namanya. Setakat ada 3-4 akaun yang dipenuhi dengan orang asing yang korang rajin add or approve tu, korang memang TIDAK LAYAK dipanggil selebriti ya, wahai cik abang, cik akak dan cik adik sekalian. Oh lupa pula aku nak taip benda ni, kalau korang buat fanpage disebabkan korang ada sebuah page yang ramai orang like pun, itu masih TIDAK MELAYAKKAN diri untuk memiliki sebuah fanpage. Contohnya korang create page "gelak ketawa macam setan!" di facebook lah kata kan, then lepas tu ada 100,000 orang like page korang!! So, korang boleh pula muncul idea untuk buat fanpage tentang diri korang tu dan lepas tu korang pergi promosi pula fanpage profile korang yang tak seberapa tu didalam page "gelak ketawa macam setan!" korang tu. HAHA. Itupun tak melayakkan korang untuk memiliki sebuah fanpage. :)

korang pernah baca ayat "Do add, do talk" ataupun "Kalau korang tak say "hai" lepas aku approve, aku akan remove korang dari friendlist dengan serta-merta" ini? Oh yeah baby yeah, aku pasti korang pernah baca ayat HOT sebegini. Aku pastilah kan ayat "Kalau korang tak say "hai" lepas aku approve, aku akan remove korang dari friendlist dengan serta-merta" ni memang ayat babi gila punya bajet HOT. Kalau dibuatnya dia approve friend request sewaktu mamat/minah yang add tu tengah tidur lagi, takkan dia nak remove semula dengan secepat yang mungkin? BANGANG BANGANG BANGANG.

Tetapi apa pula kena-mengena dengan  "Do add, do talk" pula? Well, aku pasti 85% lelaki/perempuan yang dah di approve oleh seorang 'perempuan cun cantik manis da bomb' atau pun 'lelaki hensem kacak bergaya seperti seekor kuda' pasti akan taip "Hai, terima kasih app :)" pada wall facebook perempuan/lelaki berkenaan, tetapi akhirnya post mereka tidak di reply, hanya terbiar berhabuk je. HAHA. So, dimanakah relevannya ayat  "Do add, do talk" ni ek? Aku rasa ayat ni tak lengkap sebenarnya. Sepatutnya diubah kepada "Do add, do talk tetapi biarlah yang hensem/cantik je yang talk dengan aku". Setuju tak? HAHA.

Aku pernah tengok ada seorang minah ni post gambar dia sedang berIM dengan seorang lelaki. Dia & kawan-kawan dia dok kutuk mamat tu. Rupanya mamat tu memaki hamun dia ni tanpa sebab dekat IM facebook ni. HAHA. So, aku bukan nak cakap apalah kan, tetapi aku salahkan mereka berdua ni sebab minah ni yang approve request daripada mamat ni kan, so nasib badanlah. Dan mamat tu pula gila agaknya pergi memaki hamun orang tanpa sebab. HAHA. Itulah, diri tu dah HOT sangatkan sampai nak penuhkan friendlist punya pasal, ni main hentam je add/approve orang asing di facebook. Kan dah terjumpa lelaki psycho dekat facebook. Nasib baiklah dia tak jumpa "lelaki hidung belang" lagi. BANGANG BANGANG BANGANG.


So, korang boleh nampak kan, betapa BANGANG nya diri korang ni bila korang cuba bajet HOT didepan orang lain. Apa salahnya cuba bersikap bersederhana je? Tak rugi + tak sakit hati pun, kan? Oh ya, orang yang bajet HOT ni adalah orang yang kekurangan kasih sayang + kurang perhatian dari keluarga rasanya, HAHA. Lagi satu aku nak pesan, "semakin ramai 'kawan facebook', semakin kuranglah 'kawan sebenar'"


Bajet HOT? Pergi mampuslah.
Terasa ? Pun pergi mampuslah.


p/s: Terima kasih banyak-banyak aku ucapkan pada orang-orang yang sudi membaca entri bangang aku ni sampai habis. HAHA.

Leave your comment