penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

02 February 2011

Blog Walking

ok. aku nak taip tentang BW a.k.a Blog Walking

aku tengah dalam mood untuk blogwalking, moonwalking dan sebagainya sekarang ni. so aku dengan secara tiba-tibanya rajin hendak meninggalkan 'kesan taik' aku di blog-blog orang lain. ok, perkataan taik tu agak tak senonoh, apa yang aku maksudkan ialah aku tinggalkan link blog aku ni di blog orang lain.

aku buka dan baca 2,3 post didalam blog yang aku buka itu. kalau aku rasa blog itu menarik untuk diikuti, aku akan tinggalkan link aku di shoutmix dia atau apa-apa pun lah then aku akan sendiri akan follow blog berkenaan.

bukan nak menghina atau apa pun, but sesetengah blog itu agak menyakitkan biji mata aku ni untuk membaca post didalamnya. contohnya la kan; background warna putih, tulisan warna kelabu putih2 sikit, hampir tak boleh dibaca kan, betul tak? kreatif biar bertempat,  tapi jangan over kreatif sampai orang lain sakit mata, sakit otak disebabkan blog kamu. lol lol joke.

apa-apa pun, kalau korang hendak menambahkan ramai kawan baru sama ada kawan di blog je atau kawan betul, korang bolehlah join Kami Si Blogger & Sahabat Blogger. aku nak bagi link, but ni bukanlah page, tapi ianya Group. so korang kena search sendiri di Facebook. lepas tu pandai-pandailah request nak join ya. akhirnya korang bolehlah meninggalkan 'kesan taik' korang di group berkenaaan supaya orang ramai boleh menge-add anda di blog. hahahaha.

dah minta di add tu, rajin-rajinlah pula add blog orang lain ya.

6 Comments:

Mahirararara said...

haha terasa sikittt bground kaler putihh :)
ngee .

Izzat said...

hahahha.
background putih + tulisan warna terang = ok mehh.

Kechik Itu Comel said...

thanks 4 follow me..

harap2 blog saya tak termasuk dalam blog yg menyakitkan mata la ye..huhu...

www.jarijemariemas.blogspot.com

Izzat said...

your welcome mehh.
hahah.
ok la tu. tidak menyakitkan mata pun.

Aesya Zealous said...

blog sy sakit mata x???

Izzat said...

sakit mata, sakit jiwa tengok blog kamu. hahaha. takde la. gurau je.

ok la tu.