penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

03 February 2011

Why Blogger, Whyyyyy???

assalammualaikum, selamat tengah hari, selamat sejahtera, what's up?

kali ni aku nak taip entry special untuk followers aku kali ni.

1st, aku nak ucap berbanyak terima kasih sebab korang sudi follow blog sampah aku ni samada korang baca or tak baca pun blog aku ni. tapi aku pasti ada jugalah blogger yang buka blog aku dan baca entries aku kat dalam blog ni. aku sikit pun tak kisah. apa ada hal? HAHAHA.

2nd, aku pun memang takde hal lah nak follow korang. yes, aku memang buka dan baca 2,3 post korang didalam blog masing-masing. ada yang menarik, ada juga yang suam-suam kuku macam entries didalam blog aku ni. HAHAHA.

3rd, aku memang kagum dengan kehebatan korang bermain coding untuk menghias blog masing-masing, ada yang sungguh cantik dihiasnya sampai aku jealous dibuatnya. lol. tapi ada juga blog yang buat mata aku 'berpusing-pusing' dikala aku cuba membaca post nya. HAHAHA.

4th, aku agak pelik sedikit bila ada orang follow blog aku, tapi tidak tinggalkan link. macam mana aku nak follow korang balik woiii. bijak sungguh. ubahlah setting supaya orang boleh lihat link blog kamu bila ada orang klik gambar kamu di bahagian Follower (Google Friend Connect) tu woii. nak hide pula, ingat ini FaceBook ke? cisss. HAHAHA.

5th, jangan salahkan aku kalau aku tidak follow blog korang balik sebab korang sendiri yang bijak pandai taknak tinggalkan link di ShoutMix aku. HAHAHA.

sampai sini je la aku taip kat keyboard laptop aku ni. chowww.

Leave your comment