penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

06 February 2011

berbicara tentang Kasut bersama Izzat - Part 1

wassssssuuuuuupppp yo...???

what's up my nizzle? HAHA aku dah lama tak sebut wassup-wassup sana sini ni sejak dah kurangkan budaya hiphop dalam diri aku. mana aku pakai lagi dah seluar besar, kasut besar, baju besar, dompet berantai-rantai pagar ni. HAHA. ehh-ehh, baru aku perasan, sekarang ni ramai pula yang mula pakai kasut besar berjenama supra, skyline, subaru apa semua tu ek. nak kata lawa, aku rasa Nike Air Jordan one tu 100 kali ganda lagi lawa daripada kasut supra apa tu. HAHA. so check it out yo;



apa? Supra? *yawn*

sorry, tapi aku lagi suka SUPRA yang ini. HAHA

CONVERSE: aku suka pakai kasut ini. bergaya, simple aje.


ok-ok, cukuplah aku cakap pasal supra ni ek. aku tak minat pun kasut supra ke apa ni. sebab fesyen kasut besar hiphop ni dah tiada dalam diri aku. now style aku lebih kepada simple, tapi bergaya. tapi sudah tentulah aku taknak kelihatan simple sangat sampai orang pandang aku ni sebelah mata je. cisss. oh ya, mari aku cerita tentang kasut lagi ya;


ada sesiapa minat Nike disini? sila hantuk kepala pada keyboard sebagai tanda sokongan.


shoepants. WOW. kalau ada orang pakai ini, memang aku tak tahu nak kata apa.


sekarang ni pun banyak orang suka pakai kasut yang ni ek? cool juga.


oh ya, memang kasut-kasut yang aku tunjuk dalam entri ni kebanyakannya kasut untuk lelaki. dah aku ni lelaki kan. HAHA. tapi ada juga kan perempuan yang pakai kasut camni. perempuan pakai sneakers? sangat cantik lahhhh. silalah pakai ya. HAHA. aku pun sudah bosan tengok perempuan pakai selipar, high heels. tapi yang paling aku sakit mata bila nampak orang pergi Pavillion or shopping malls mana-mana je lah pun nak pakai selipar. apa cer? lelaki perempuan, sama je. serabai sungguh. pakailah molek sedikit oiii. tetapi kalau pergi kuliah atau kerja tahu pula nak pakai kasut. cisss. ok-ok, aku sambung cerita pasal kasut ni lagi, ok;

Supra? ini baru power. Kanye West for Louis Vuitton yo. HAHA


kasut MP3. HAHA. gila ar design dia. ada speaker tu.

kasut apakah ini?? macam kasut untuk ninja je. HAHA.


kasut yang aku nak beli nanti. sangat kemas.


dah alang-alang nak kasut cool kan, baik pakai ni terus. HAHA.

HAHA. sudah puas aku menaip entri ini dan sudah banyak kali Pakcik Google menolong aku mencari gambar-gambar yang cool yo. so aku nak rehat dulu. nanti aku sambung part 2 bila-bila yang aku nak. HAHA. chowwwwwww.

Leave your comment