penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

07 February 2011

berbicara tentang Kasut bersama Izzat - Part 2

wassssssssssssssup yo???

aku dah letih menaip menggunakan bahasa kebangsaan yang tercinta tadi. so now aku nak menjadi diri aku semula. HAHA. so apa cer korang petang ni? takde keluar mana-mana ke woiii. HAHA. sorry, aku suka tanya soalan yang aku tak akan tahu jawapannya. jangan lengah masa lagi, so check it out yo senarai kasut mengikut pendapat aku;


aku suka gila tengok perempuan pakai kasut ini. sangat comel bila anda memakainya, ok. sila teruskan memakainya, ya.


tapaknya sangat unik duhh. kalau terajang orang, confirm berbekas kat muka. HAHA.


wow. "sangat" menarik kalau ada perempuan nak pakai ini. HAHA. wtf


HAHA. itulah dia antara gambar-gambar kasut yang aku rasa sangat unik. aku rasa kasut di gambar pertama itu memang tengah jadi trend sekarang terutamanya di Malaysia ini. gambar kedua aku pasti banyak atlet balapan je yang akan suka kasut camtu, atau buat pergi bersenam dimana-mana pun ok juga, kan? dan gambar ketiga - speechless. HAHA. ok-ok, mari kita check it out yang lain pula, yo;


ada sesiapa disini yang rasa dirinya kaya dan suka barangan berjenama mahal? bolehlah beli kasut ini. simple, tetapi bergaya yo(jangan lupa pula pasal harganya!) HAHA.


ini ialah sneaker pertama yang aku pernah beli, murah yo. rm99 je. HAHA. tapi dah hilang pula. cisss. so ini gambar yang aku cari kat google je lah.  kasut ini hampir sama macam gambar ketiga tadi tu.


ini pun kasut juga kan. cuma ada roda je dibawahnya. HAHA


kasut yang pelawak Gitu-Gitu tu suka pakai. HAHA.


kasut yang aku minat sangat masa zaman hiphop melanda Malaysia ini dulu. HAHA.


so amacam? inilah kasut-kasut yang aku rasakan menarik untuk ditengok didepan biji mata. HAHA. tapi aku tahu, kasut-kasut yang aku pilih ni kebanyakannya sampah-sampah belaka. lol. tapi ini blog aku woii. sesuka hati laki bini mereka dan keluarga merekalah aku nak letak isi macam mana pun. HAHA. ok, aku nak rehat jap, chowwwwwwwwww.

Leave your comment