penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

06 February 2011

WOW.

aku kata WOW. yesss. WOW lagi sekali. WOW. yessss, dah betullah tu. lagi sekali kita ramai-ramai sebut WOW...WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOW. ok-ok, sorry, itu dah kira SPAM dah tu. faham? dah faham apa maksud SPAM? tak faham lagi? aku malas nak terangkan panjang-panjang benda begini. korang semua dah besar, pandai-pandailah guna otak sendiri untuk berfikir gunakan teknologi yang ada.

oh ya, aku kata WOW bukan sebab apa. saja sebut WOW. tak salahkan kalau aku sebut WOW. maaflah, entri aku kali ni memang tiada apa-apa motif, dan ianya tidak bermakna langsung. HAHA. aku sebut WOW sebab aku terkejut sebenarnya. hari ni aku hanya update 2,3 entri je. WOW. tak ke hebat tu? WOW. memang betul-betul berehat aku hari ni. WOW. langsung tiada sesi perah-memerah otak pun. WOW. tapi aku pernah beritahu dulu, aku memang suka taip benda-benda merepek. WOW again. so, pasti korang tidak hairan pun dengan entri sampah aku ni. WOW. HAHA. oh ya, aku juga nak kata WOW dan berterima kasihlah kepada jiran baru aku iaitu Mr.Thomas, kerana dia memberi sekotak besar yang dipenuhi buah oren pada keluarga aku tadi. chinese makan buah oren kan masa CNY ni? ke buah limau? aku tak tahu apa beza nya. HAHA. apa-apa pun, terima kasih ya Mr.Thomas.

oh ya, sorry woiii. aku just nak warm-up otak ni untuk memerah idea untuk pos entri yang lebih bermakna nanti. so wait for my entry ya, chowwwwwww.

Leave your comment