penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

26 March 2012

Tahniah Tiger Woods!

oh hai. selamat tengahari mehh.

ada sesiapa rindu aku tak sebab aku dah lama tak update blog ni? HAHA. actually aku tak update sebab broadband aku ada masalah dohhh. kalau nak diikutkan, pasti aku dah update dah. so di hari-hari aku tanpa internet ni, memang aku terasa hidup aku seperti normal semula. HAHA.

oh ya, aku nak taip tentang kemenangan Tiger Woods pagi tadi. setelah 30 bulan dia tak menang apa-apa title, tetapi pagi tadi aku telah menjadi saksi kebangkitan "seekor harimau kayu" yang sangat hebat! HAHA. nak buat camne dah, dia kan semenjak-dua-tiga menjak ni dipalit kontroversi ada simpan banyak perempuan.

so tu yang tak boleh fokus, lepas tu isteri dia minta cerai dan banyak pula syarikat telah menarik semula segala benda yang di sponsor. cehh. nak di ikutkan, aku ni bukan peminat golf. tetapi entahlah kenapa aku boleh tertarik menonton hampir 4jam perlawanan golf ni. maybe sebab ada Tiger Woods ni kot? aku menonton dari pukul 3pagi sampai hampir pukul 6.30pagi.  HAHA.


oh ya, pagi tadi dia menang piala Arnold Palmer dan ini juga adalah kemenangan Tiger Woods yang ke-72. banyak juga eh? hebak mung nih. HAHA.


senyum lebar sikit bro! HAHA.

Leave your comment