penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

11 March 2012

Aku Nak Minta Maaf Lah..

ya, aku nak minta maaf. bukan sebab buat salah ke apa (penuh riak, berlagak, angkuh, bongkak, takbur ayat aku ni!) tetapi aku nak minta maaf sebab blog aku ni terlalu simple je dan aku nak minta maaf lagi lah ek sebab aku tak tahu guna photoshop, gimp apa semua tu untuk hias blog aku ni.

aku juga minta maaf sebab aku memang suka blog ni simple je tanpa sebarang hiasan yang boleh "mencacatkan mata" dan juga boleh "merosakkan sel-sel otak" orang-orang yang membuka blog aku ni ek. ya, biarlah blog aku ni dipenuhi entri bangang sekalipun, asalkan mata para pembaca tidak rosak disebabkan blog aku. HAHA.

aku juga nak minta maaf sebab kalaulah aku ni kreatif gila pun, ada PhD dalam graphic design lah contohnya, boleh hias blog ni dengan design yang awesome tahap dewata raya lah kan kononnya, tetapi akhirnya aku tetap akan memilih untuk hias blog ni dengan design yang simple je sebab aku tak perlukan follower yang hanya akan follow blog aku disebabkan design blog aku terlalu awesome.

oh ya, aku juga nak minta lagi sekali lah ek sebab aku memang suka buat entri panjang lebar mengalahkan karangan budak ambil ujian UPSR dulu. HAHA. dah nama pun blog Bila Aku Berfikir kan, so memang bila aku berfikir dengan penuh ke-serius-an ni, otak aku pun menjadi lebih lancar bergerak maju ke hadapan dan lebih berdaya saing bila nak menaip entri baru. HAHA.

Leave your comment