penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

01 March 2012

Dapat Makan Kek. YEAYY!!

oh hai. selamat malam mehh.

so hari ni memang aku busy sikit lah sebab hari ni aku pergi tengok wayang, makan2 apa semua tu lah. biasa lah, dah orang ajak, ikut je lah. bak kata orang-orang tua dulu "rezeki jangan ditolak, penyakit jangan dicari" kan. HAHA.

memang agak letih lah kan kaki ni sebab pergi sana, pergi sini. tapi seronok lah kan. so dah malam-malam ni, tiba-tiba roommate aku balik ke bilik ni sekejap, lepas tu dia serahkan sepotong kek aiskrim dekat aku. perghhhh. memang sedap gila lah gua cakap lu. terima kasih bro! HAHA.

inilah rupa sebenar penulis blog gampang ni bersama kek yang sudah pun dihadam dalam perut sebentar tadi. HAHA.

so aku disini nak ucap terima kasih pada kawan-kawanku & para pembaca blog aku kerana wish birthday aku hari ini. terima kasih banyak-banyak ya! :)

Leave your comment