penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

16 March 2012

Lagu Di Dalam Playlist Ku (Part 1)

oh hai. selamat malam mehh.

kali ni aku just nak share link beberapa video lagu yang aku suka, tapi ni hanyalah sedikit daripada sebahagian besar video lagu yang aku akan share satu entri ke satu entri yang lain. kalau korang rasa korang rajin nak dengar, silalah buka satu persatu video yang aku share ni. HAHA.

kalau korang rajin lah nak tengok, pastikan korang tengok menggunakan streamyx, wifi or something like that lah ek. jangan guna broadband kalau korang taknak bandwidth habis dengan cepat. HAHA. oh ya, dulu aku memang layan HipHop je. but now aku dah layan semua jenis music genre. :)


The Cardigans - Lovefool


Havana Brown - We Run The Night


Steelheart- She's Gone (terbaik bro!)


Jodeci - Freek'n You


Yuna - Live Your Live


 Avenged Sevenfold - A Little Piece Of Heaven


K Town Clan - Party Animal 
(geng hiphop dari Kajang!)


Dev - Dancing In The Dark


Tinchy Stryder - Game Over


Professor Green - Jungle
(wajib dengar! HAHA)



so sampai sini je lah. aku share 10 lagu je dulu. nanti setiap entri aku akan sertakan link untuk 10 lagi lagu. ciao.

Leave your comment