penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

10 March 2012

Attention Whore

"HAHAHAHAHA."

itu je yang mampu aku katakan/lakukan bila ada perempuan upload gambar di facebook dengan caption "aku tak cantik", "aku hodoh", "aku gemuk" dan sebagainya tu. lepas tu kawan-kawan dia pun komen gambar tu dengan kata-kata positif kononnya "kau cantiklah!", "kau hot!", "you slim lah babe" dan juga yang sewaktunya. ptuihh. tu spesis kaki ampu.

kau tahu tak ini lah yang dipanggil "Attention Whore"? aku cukup menyampah dengan orang macam ni sebenarnya. gambar bajet hot dengan terdedah sana sini, then letak caption macam nak minta penendang di muka. HAHA. geli geleman bulu ketiak aku dibuatnya bila baca caption picture masing-masing. HAHA.

ada juga kawan-kawan aku yang spesis begini, tetapi aku komen "aku 100% setuju, kau memang gemuk" je lah. dah diorang mengaku kan, so aku pun terus-terang je lah. buat apa nak "ambil hati" konon apa semua tu. bukan aku dapat duit pun kalau puji orang ni. HAHA.


2 Comments:

IamJoonet said...

tu spesies mintak penampor..haahaha..saya tak lawa...sila bagi penendang jap..

Izzat said...

baiklah cik ecah. nak penendang di mana? muka? perut?