penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

06 April 2012

Oh Tidak!

oh hai. selamat pagi mehh.


kalau di blog aku ni ada pembaca setia, pasti kamu tahu yang aku ni memang suka menyindir orang bila aku tengah marah or bengang. selalunya aku akan sindir tanpa sebut nama sesiapa pun, tetapi sindiran aku memang pasti akan tepat terkena batang hidung orang yang jadi sasaran aku tu. HAHA.


ini bukan "siapa makan cili dialah terasa pedas", tetapi lebih kepada "kau tak makan cili pun boleh rasa pedas juga" dah. HAHA. nak diikutkan dulu, bila aku dah sindir tahap sampai orang block aku dari facebook apa semua ni, pasti aku akan fikir seperti gambar di bawah ni..

apa aku dah buat????!!! OH TIDAK!



memang macam menyesal lah sangat kan. tetapi selepas 20-30minit kemudian, pasti aku berfikir begini pula..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Leave your comment