penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

06 May 2012

KISAH AKU: SO HARDCORE!

oh hai. selamat awal pagi mehh.

jam sudah menunjukkan hampir pukul 3pagi tetapi aku masih belum tidur lagi. SO HARDCORE

petang semalam aku pergi berjalan-jalan sambil membawa Galaxy Tab 10.1 di tangan. SO HARDCORE

aku makan pizza menggunakan tangan walaupun orang lain makan pizza menggunakan sudu dan garfu. SO HARDCORE

aku selalu berjalan-jalan tanpa mempedulikan orang di sekeliling aku sampai orang terpaksa cuit bahu ataupun jerit nama aku baru aku perasan. SO HARDCORE

aku suka makan di waktu awal pagi begini walaupun tak elok. SO HARDCORE

aku memang suka sindir orang walaupun pada orang yang terdekat dengan aku. SO HARDCORE

aku sentiasa membuat assignments di saat yang terakhir. SO HARDCORE

aku pernah guna komputer di CC selama 8jam tanpa sebarang bayaran pun. SO HARDCORE

aku tak pernah buang pun pembalut chewing gum ke dalam tong sampah. SO HARDCORE

aku tak pernah pun simpan duit ke dalam tabung, aku simpan dalam bank je. SO HARDCORE

aku suka menyanyi walaupun suara aku sumbang. SO HARDCORE

aku pernah mencuri pemadam di waktu sekolah dahulu. SO HARDCORE

aku pernah juga bawa GameBoy dan handphone ke sekolah dahulu. SO HARDCORE

bila ada notis/memo yang mengatakan "Dilarang Sentuh", pasti aku akan sentuhnya juga. SO HARDCORE

HotWheels untuk budak kecil je? NO! aku masih lagi mengumpul HotWheels. SO HARDCORE

aku pernah pecahkan tabung untuk mengambil duit semata-mata hendak bermain di CC. SO HARDCORE

dan untuk membuktikan betapa HARDCORE nya diri aku ni, aku sertakan gambar yang begitu HARDCORE sekali;

nampak? aku makan Chicken Foldover pada waktu 2.34pagi tadi.


Leave your comment