penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

19 May 2012

Boleh Tuju Lagu?

oh hai. selamat malam mehh.

rasanya dah hampir seminggu aku tak update blog sebab aku busy dengan life + minggu depan dah nak final exam. so, terpaksalah limit kan masa nak bersuka ria ni, kan? HAHA.

oh ya, aku nak tujukan lagu ni kepada sesiapa je lah diluar sana. well, lagu ni dah keluar tahun lepas, tetapi cuma baru-baru ni je aku dengar. biasalah, dah lama tak tengok tv mahupun mendengar radio. so aku agak SLOWPOKE lah di sini. HAHA.


GOTYE - Somebody That I Used To Know


bagi pendapat aku, music nya sangat menarik dan lirik nya pun MENARIK juga bila aku dengar betul-betul. HAHA.

Leave your comment