penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

20 May 2012

KISAH AKU: Aku Baik?

oh hai. selamat awal pagi mehh.

biasalah, hari ni kan hujung minggu, sudah semestinya aku akan tidur lewat. lebih-lebih lagi aku dah bawa speaker balik ke hostel ni, memang aku pasang lagu kuat-kuat bagaikan berada di nightclub lah agaknya. HAHA.

aku pasti ada yang termuntah terbaca tajuk entri aku kali ni. tetapi secara faktanya, ramai orang mengatakan aku ni boleh dikira sebagai 'baik' di sebabkan aku tak lakukan 4 perkara yang sering dilakukan oleh kebanyakan para remaja (aku remaja lagi,kan?) di zaman sekarang ini iaitu;

aku tak pernah masuk kelab malam.


aku tak pernah mabuk-mabuk.


aku tak layan dadah.


malah aku juga tidak merokok.






aku tak lakukan semua itu sebab aku terlalu malas dan juga kedekut.

2 Comments:

✿ Є˩ɛɛи Ѵσℓʏℓɛтα ✿ said...

alhamdulillah , bagus kalau macam tuh :)

Izzat said...

alhamdullilah. :)