penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

26 January 2011

apa ada hal?

ya. kelopak mata rasa berat. cuba tahan dari menutup bebola mata ini, tetapi gagal.
dah terlelap2, tetapi masih hendak update blog sampah aku ni, blog yg tiada isi, sampah2 belaka. hahah. aku kutuk blog aku sendiri, apa ada hal?

jadi, selamat malam semua, harap korang enjoy malam yang masih 'muda' ni. tak hensem la kalau tidur awal. tetapi aku ni tak cukup kacak, so aku bolehlah tidur awal. hahah. aku kutuk diri sendiri, apa ada hal?

btw, sebelum aku tidur, aku suka dengar lagu unsur slow seperti Jazz. agaknya irama Jazz ni memang boleh bagi orang tidur. terlalu sedap di dengar & terlalu slow, kombinasi yang cukup mantap untuk bagi kau tidur lena. ya, aku memang minat Jazz, apa ada hal?

aku suka cakap benda merepek2? ini blog aku, ikut suka hati mak bapak tiri laki bini atuk mereka dan keluarga mereka lah aku nak taip apa pun dalam blog sampah ni. dah nama pun sampah, isinya pun sampah lah juga. ya, aku kutuk blog aku lagi sekali, apa ada hal?

ya, aku ambil ayat "apa ada hal?" ini daripada blog Sokernet. aku tetap bagi kredit pada mereka. so, apa ada hal?

Leave your comment