penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

27 January 2011

Aku Tak Faham

aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang suka kencing merata ni.
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang suka merepek macam aku. lol.
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang sanggup menganiaya binatang.
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang suka mendera orang lain.
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang sanggup membuang bayi sendiri.
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang takut kucing. lol
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang cakap besar, but habuk pun tak ada.
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang suka cari pasal dengan orang lain.
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang suka bertukar2 pasangan.
aku tak faham kenapa ada segelintir manusia yang tak faham dengan apa yang aku taip dalam post ni. (no worry, aku pun tak faham.)

Leave your comment