penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

26 January 2011

HAHAHA

hari ni aku agak mereng disebabkan kebosanan yang melanda. ni akibatnya bila terlupa nak beli dvd game baru masa pergi The Mines hari tu. damn. takkan hari2 main game yang sama je, bapak bosan dohh. HAHAHA.

oh ya, by the way, aku nak tanya ni, korang rasa annoying tak kalau baca ayat2 sebegini--> "KeYBoArD AkU SuDAh RoSAk ItU pASaL Lah AyAt akU seKEjAp KeCiL, SekEJaP BesAr." HAHAHA.

adakah korang juga akan rasa annoying sungguh kalau baca ayat macam budak kecil begini--> "akuw nuck pegiw makan lew, darh lapar niew." hahaha. OMG, aku tak reti nak buat ayat2 camni. kena tanya budak tak cukup umur, mereka lebih HEBAT dalam hal2 bangang ni. HAHAHA.

Leave your comment