penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

27 July 2011

untitled

selamat malam meh.

gua sebenarnya langsung tidak ada mood hendak berblogging sekarang ni. sebab gua rasa, entri2 gua sekarang ni terlalu sampah berbanding2 entri gua 5-6 bulan yang lepas. oh ya, yang dulu2 tu pun entri bangang2 juga, tapi gua rasa entri yang sekarang ni lagi bangang daripada yang dulu. siapa setuju? #LOL

gua rasa dulu lagi banyak gua menaip berbanding sekarang. sekarang ni gua banyak post gambar2 je sebab memang gua tiada idea hendak buat entri baru. ya2, gua tahu, pasti lu akan cakap "dah tau takde idea nak buat entri, buat apa ko gatal2 tangan nak update blog ko yang buruk ni, gila!" HAHA. gua tak kisah semua tu. apa ada hal bro? lulz.

gua perasan, sesetengah blogger boleh buat entri baru setiap hari, setiap jam, setiap saat sebab mereka banyak buat entri tentang apa yang berlaku dalam kehidupan mereka seharian. kalau gua ni, gua taknak ar asyik nak bercerita tentang hidup gua. memang ini blog gua, tapi rasa bosan ler kalau hari2 post entri gua pergi makanlah, gua pergi jalan2 lah. HAHA. lebih2 lagi gua ni lelaki, ada sesiapa kat sini nak baca kehidupan gua? kalau gua ni perempuan, maybe ar ada yang SUDI dan RAJIN nak baca entri tentang aktiviti harian gua. HAHA. oh ironinya, gua sibuk berkata2 tentang taknak taip entri tentang kehidupan gua, tapi gua sendiri yang tengah buat entri berkaitan hidup gua sekarang ni. #LOL

MOOD. OII MOOD. DATANGLAH KAT GUA NI OII. GUA NAK BUAT ENTRI YANG BERNAS SIKIT BERBANDING ENTRI2 BANGANG YANG SEDIA ADA SEKARANG NI OII.

Leave your comment