penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

27 July 2011

Angry Birds

oh hai peeps.

skrg ni sudah pukul 6am. yess. sudah dekat waktu subuh, dan aku masih belum lagi tidur. HAHA. biasalah, aku ni spesis nocturnal. so that means aku aktif waktu malam, dan membuta je waktu siang sampai ke petang. HAHA. pagi2 blur. gilo gapo aku ni.

oh ya, aku bukannya slowpoke ya. aku sejak awal tahun yang lepas lagi dah install game Angry Birds dalam pc aku ni. cuma baru2 ni je aku agak aktif nak menghabiskannya. HAHA. tapi baru2 ni juga aku dah update game AB aku ni kepada Western Style camtu lah kot sebab ada tema ala2 cowboy gitu. dan apa yang pasti, tema cowboy ni sangat2 ler susah. dapat 1star & 2star je. adehhh. selagi tak habis western theme ni, selagi tu aku takkan install versi RIO punya. HAHA.

so ini lah intro game ni. menarik. gambar burung dengan babi. LOL


169/189 star tuuu. tertinggal 20 star lagi. HAHA


stage pertama. semua 3 star. (senang sangat. HAHA)

masa ni stage 3-1. korang boleh nampak begitu banyak babi hijau disitu. HAHA

burung merah terbang tepat ke arah TNT. wooot!

selepas beberapa insiden bom meletup, batu terbang sana sini, so inilah score yg aku dapat.

menarik huh? kalau ada yang masih tak tahu mana nak cari game ni, errr... tanyalah Pakcik GOOGLE ya. HAHA. oh ya. ni ada 1 info lagi. Angry Birds versi PC lebih menarik & banyak level berbanding versi iPhone, iPad etc ya. tapi tu lah, dekat PC tak boleh nak touchscreen pula. damn!

Leave your comment