penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

27 July 2011

nota untuk followers dan bakal-follower blog aku

oh hai.

selamat tengahari mehh. dah lama aku tak buat entri waktu camni. selalunya waktu malam or waktu awal pagi je aku buat entri baru. HAHA. oh ya, ni adalah entri aku yang ni ditujukan khas untuk followers aku yang sedia ada ni dan juga nota untuk orang yang nak follow blog aku pada masa akan datang nanti.

aku bukan nak kurang ajar ke apa, tapi please follow aku kalau korang betul2 berminat nak dengan blog aku ni. jangan hanya kerana ada 1 entri dalam blog aku ni yang 'best' bagi korang, korang terus nak follow apa semua ni. aku tak suka orang follow blog aku kalau kamu ni hanya berminat baca 1 je entri dalam blog aku ni. rasa macam membazir je aku buat entri banyak2, tapi aku sorang yang nak baca. tapi kalau taknak follow, dan cuma nak jadi silent reader pun ok juga. gua takde hal lah bro/sis. HAHA.

tapi aku juga tak harap pun ada orang nak baca segala entri aku ni. because there is nothing special about my blog. HAHA. so yes, please do follow me if you really interested to be my follower. well, i'll try to update it everyday with more interesting entries just for my followers and silent readers. thank you, i love you too. HAHA

Leave your comment