penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

21 April 2011

Tahniah Real Madrid!

oh hai.

aku ucap tahniah bukan sebab diorang menang perlawanan pagi tadi ke apa. aku tak tengok pun, tidur lagi bagus. HAHA. apa yang aku nak taip disini adalah tentang pasukan kebanggaan ramai orang ini telah berjaya meng-famous-kan lagi diri mereka selepas Sergio Ramos secara tidak sengaja telah terjatuhkan piala "Copa Del Rey" yang mereka menang pagi tadi dihadapan sebuah bas yang bergerak.

begini agaknya reaksi wajah Sergio Ramos sewaktu terjatuhkan piala.

Oh ya, mereka celebrate dengan menaiki bas yang tiada bumbung ya. so, agaknya bangga sangat sampai terlupa diri. tengah sibuk mengangkat piala, tiba-tiba terjatuhlah pula kan. well, manusia tak perfect. semua orang melakukan kesilapan. tetapi terjatuhkan PIALA dihadapan jutaan penyokong? DISASTER sial! dahlah terjatuh, siap piala tu dilenyek bas pula. HAHA. setelah bertahun-tahun tak menang piala, tiba-tiba dapat disaster camni kan. nak buat camne lagi kan.

tak pasti samada piala itu piala betul atau replika je. apa-apa pun, layan aje lah video dibawah yang mengandungi SAAT-SAAT PENTING tersebut. wakaka.



SHIT HAPPENS, YO!

Leave your comment