penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

09 August 2012

Koleksi Lagu Hari Raya (Part 5)

oh hai lagi sekali.

so, ini adalah entri koleksi lagu hari raya dari aku yang penghabisan. jadi, sekejap lagi maybe aku akan buat entri baru berkenaan diri aku. oh ya, aku harap korang dah jumpa dah lagu-lagu raya yang maybe korang pernah dengar, tetapi dah terlupa tajuk nya kan. so, taknak taip panjang lebar, mehh layan lagu;
































ok, dah cukup 50 buah lagu hari raya yang aku memang akan dengar setiap tahun nu. walaupun lagu-lagu ni semua sedap-sedap belaka, tetapi stesen radio zaman sekarang ni tak habis-habis putar lagu raya yang dah di remix je. bengong betul dohh. so sampai sini je lah entri dari aku untuk hari ni. ciao.

Leave your comment