penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

01 August 2012

Cecah Lima Angka!

oh hai. selamat malam mehh.

dah dekat 2minggu rasanya aku tak update blog ni kan. biasa lah, aku memang malas nak update pun. HAHA. cuma sebentar tadi aku login blog aku, aku terperasan yang pageview aku dah mencecah 5 angka! yeah! memanglah bagi orang lain setakat pageview cecah 5 angka je pun nak kecoh.



well, bagi blog yang popular tu, memanglah ada yang cecah 7-8angka pun ada, kan. tapi korang kena ingat, aku ni bukannya rajin nak promosi link blog aku didalam blog orang lain ya seperti yang sesetengah blogger tu buat.  aku ni cuma blogger biasa yang malas nak update, tak rajin sangat. malah kebanyakan entri yang aku buat semuanya tahap bangang je. siapalah yang nak buka blog aku ni kan? HAHA.

oh ya, kalau orang lain cecah angka-angka tertentu, confirm buat giveaway, contest apa benda tu semua lah kan, tetapi maaflah ya kalau korang fikir aku akan buat camtu juga, sebab confirm aku tak akan buat. HAHA. aku nak update blog pun malas, lagi mahu buat giveaway mahupun contest? HAHA. tetapi aku tetap hargai semua orang yang follow blog aku ya. nanti-nanti je lah aku buat contest apa semua ni ya.

so, setelah 2tahun aku berada didalam dunia blog ni, aku terharu sikit lah kan sebab blog aku boleh cecah tahap 5 angka! terima kasih lah ek kepada semua orang yang memang baca entri aku ni mahupun yang tak sengaja terbuka blog aku sebab search benda lain ke. HAHA.

sampai sini je lah entri aku kali ni. ciao. bye.

Leave your comment