penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

25 March 2011

style baru mengikat tali kasut

tajuk macam haram jadah je entri aku kali ni. agak kebudak-budakan tajuknya. but who cares? HAHAH.

ya-ya, hari ni aku agak rajin membuat entri baru. aku tak tau la kenapa. aku dahlah sehari suntuk lepak dalam bilik je hari ni, so tu mungkin faktor penyebab aku jadi rajin sekejap hari ni. esok mulalah aku malas balik dan akhirnya blog bangang aku ni akan terbiar untuk berminggu lamanya...kot. HAHA.

kali ni aku nak pos gambar cara-cara mengikat tali kasut yang unik, lain dari yang lain. jadi, kepada bro sis yang agak kreatif atau ambil berat dalam bab berpakaian ni mungkin akan sukalah style baru ni kot. aku? aku malas nak buang masa buka then pasang balik tali kasut tu, menyusahkan. memang aku ni sejak azali lagi dah malas. HAHA.

sila tekan Read More untuk melihat gambar tersebut.




jadi, ada yang berminat? bolehlah mencuba ya. ciao.

Leave your comment