penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

25 March 2011

lagu FRiDAY versi Death Metal.

oh hai. it's me again. how are you mehh?

sekarang ni aku nak tanya, siapa pernah dengar nama Rebecca Black dan menonton video lagunya yang tengah hangat di internet sekarang ini iaitu lagu FRIDAY. ya-ya aku tahu, lagu ni memang terlalu shit, boleh bagi keluar segala taik telinga bila mendengarnya. HAHA.

but now, aku bukan nak share link video lagu dia yang terlalu 'auto-tune' tu, tetapi aku nak share lagu FRIDAY dia yang telah di 'Death Metal' kan. HAHA. di bahagian komen ada yang kata metalcore lah, itu core lah, ini metal lah. but aku tak peduli semua tu. aku memang headbanging mendengar lagu ni. over 9000 kali ganda lagi bagus daripda original version. LOL. bagi sesiapa yang tak pernah dengar lagu genre Death Metal ni, better slow kan sedikit volume tu. takut terkejut kena serangan jantung pula mendengarnya. HAHA. i'm just kidding.




HAHAHAHAHAHAHAHA

Leave your comment