penulis blog yang cukup bergaya. HAHA

My photo
gua taip segala benda yang terlintas kat otak gua ni. kalau otak gua blur, memang benda merepek lah yang gua akan post. HAHA.

20 February 2010

Facebook

Yep.
Aku nak citer sikit ttg Facebook nie. Aku sebenarnye tak berminat nak berFacebook nie coz design nye terlalu simple. biru putih aje dah mcm Myspace pulak aku tgk wehh. Aku lagi prefer Myspace atau Tagged coz boleh tukar2 layout. :3 Tapi akhirnye hujung tahun lepas (2009) aku boleh TERbuat akaun Facebook pulak coz aku tgk ramai sgt umat manusia yg buat akaun Facebook malah PM kita yg skrg nie pun ada Facebook. LOL. aku sekadar mencuba aje nak tgk best ke, tak best Facebook nie hah. Btw aku tgk Facebook nie tak adalah hebat mana pun melainkan dia ada user dan application yg sungguh banyakkkkkkkkkkkkkkkkkk. huahuahua :3 Tapi aku jumpa 1 benda best pasal Facebook nie iaitu GROUP. Yep. Aku boleh join Group sekolah2 lama aku yg dulu, dulu, dulu, dulu tu. hahah. Malah aku dapat contact balik dgn budak2 yg pernah 1 kelas dgn aku 10tahun yg lepas. Sebab inilah aku sayang kat ko Facebook. lol. -The End-

Thankz Facebook :3

Leave your comment